Społeczna odpowiedzialność biznesu
Społeczna odpowiedzialność biznesu to kultura organizacyjna, która w tworzeniu i realizacji strategii biznesowej uwzględnia oczekiwania pracowników, klientów, inwestorów, dostawców, partnerów biznesowych i społecznych oraz społeczeństwa i środowiska naturalnego.
bezpieczna siec
Bezpieczna sieć

Chcemy, aby korzystanie z najnowszych technologii było proste i wolne od zagrożeń.

Więcej informacji
integracja
Rozwój społeczny i cyfrowy

Dajemy każdemu możliwość korzystania z cyfrowego świata, niezależnie od miejsca zamieszkania, wieku, sprawności i umiejętności.

Więcej informacji
srodowisko
Czyste środowisko

Realizujemy nasze cele biznesowe z poszanowaniem zasad ekologii i w harmonii ze środowiskiem.

Więcej informacji
zespol
Zaangażowany zespół

Tworzymy kulturę współpracy, w której wszyscy pracownicy czują się szanowani, swobodnie realizują cele zawodowe i życiowe pasje.

Więcej informacji
Odpowiedzialne zarządzanie

Jako spółka giełdowa, dbamy o rzetelną informację dla naszych inwestorów i społeczności finansowej oraz przestrzegamy kodeks „Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2016”.

Więcej na temat relacji inwestorskich na stronie

Dbamy o to, aby w sposób rzetelny i kompleksowy informować naszych interesariuszy o firmie, dlatego od kilkunastu lat oprócz danych finansowych publikujemy również dane w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu.

Zobacz raporty Orange Polska

W procesie tworzenia strategii CSR ważnym drogowskazem były i są dla nas potrzeby oraz oczekiwania zgłaszane przez naszych interesariuszy. Dialog z pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi czy społecznymi pozwala nam spojrzeć na biznes z innej perspektywy i stawiać sobie nowe wyzwania społeczne i środowiskowe.

Dbanie o to, aby relacje z naszymi dostawcami i partnerami biznesowymi były oparte na transparentnych zasadach i wzajemnych zobowiązaniach do przestrzegania standardów etycznych. Zależy nam na dobrych i długotrwałych relacjach. Co roku współpracujemy średnio z 4 500 dostawcami.

Nasze zasady etyczne i wartości zostały zapisane w Kodeksie Etyki Orange Polska, który stanowi dla pracowników kompendium wiedzy o zasadach etycznego postępowania, jakiego oczekują akcjonariusze, klienci i kontrahenci.
Zobacz nasz Kodeks Etyki Orange Polska.

Istotnym elementem łądu korporacyjnego jest również Program Zarządzania Zgodnością (compliance).
Więcej o programie zarządzania zgodnością.

Interesuje nas zmieniający się świat. Aby obserwować zachodzące zmiany i wyznaczać trendy nowych technologii, stworzyliśmy laboratoria Orange – Orange Labs. Nasze Centrum Badawczo-Rozwojowe (R&D) należy do międzynarodowej sieci Orange Labs.

image
Indeks WIG-ESG
Od 2010 roku Orange Polska jest notowany na giełdzie w specjalnym indeksie firm odpowiedzialnych – WIG-ESG (wcześniej Respect Index).
image
Ranking Odpowiedzialnych Firm
Orange od 2009 roku jest obecny w Rankingu Odpowiedzialnych Firm, gdzie co roku zajmuje wysokie pozycje (2018 rok – 3 miejsce, 2019 rok – 2 miejsce).
image
Złoty Listek CSR
o roku, od 2012 roku zdobywamy najwyższą nagrodzę w rankingu CSR Tygodnika Polityka – Złoty Listek CSR).
image
15 lat współpracy na rzecz zrównoważonego rozwoju biznesu
Orange Polska otrzymał wyróżnienie od Forum Odpowiedzialnego Biznesu za 15 lat współpracy na rzecz zrównoważonego rozwoju biznesu.
image
Top Employer 2020
Orange Polska otrzymuje certyfikat top Employer niezmiennie od 2015 roku.
image
Green Frog Award
Nagroda Green Frog Award, w konkursie Deloitte Central European Sustainability Report Award w kategorii Najlepszy Raport Zintegrowany.

Skip to content